Prva igra iz PISMO inkubatora dostupna na Nintendo Switchu
ANIQ d.o.o. osnovan je 2019. godine kao prva tvrtka u PISMO inkubatoru, a danas je postigao značajan uspjeh objavivši svoju prvu igru na Nintendo Switch Storeu. Swing By, kako se naziva njihova igra, ne samo da je dostupna za PC i mobilne uređaje već nudi i posebnu opciju podijeljenog zaslona (split screen) na Switchu, omogućavajući igračima da se natječu s članovima obitelji ili prijateljima.
U igri Swing By, igrači preuzimaju kontrolu nad svemirskom letjelicom koja kruži oko planeta, izbjegavajući prepreke i sakupljajući nagrade kako bi postigli što bolje rezultate. Sustav rangiranja nagrađuje igrače s višim pozicijama na temelju broja odigranih igara ili ukupnog rezultata, što pruža dodatnu motivaciju za igranje. Igrači također imaju mogućnost odabira različitih svemirskih brodova koje mogu koristiti tijekom svojih avantura.
Igra je dostupna na PC-u (Steam), Androidu, iOS-u i Switchu, a uskoro se očekuje i online multiplayer opcija. Posebnost ove igre je što nudi opciju odabira 2D ili 3D načina igranja tako da ju možete prilagoditi svojim preferencijama. Također ova igra ima ultimativni 'leaderboard' koji je jedinstven za sve platforme. To znači da igru možete igrati ponekad na mobitelu, ponekad na Switchu, a najbolji rezultat ostaje na ljestvici neovisno o platformi na kojoj igrate.
Mobilna verzija igre je besplatna, dok se na Steamu i Switchu igra plaća. Trenutno je dostupna na šest jezika: engleskom, njemačkom, francuskom, talijanskom, španjolskom i portugalskom te se uskoro planira proširenje baze jezika pa će tako igra biti prevedena i na hrvatski.
Igra je prošla inicijalno testiranje na Info Game Jobu u Novskoj 1.prosinca 2023. Igračima koji su tad isprobali igru najviše se svidjela verzija za Switch i to u 3D perspektivi. Posebna opcija dostupna na Nintendo Switch verziji i PC verziji je opcija podijeljenog zaslona (split-screen) za do maksimalno 4 igrača.
Direktor ANIQ-a, Dominik Cvetkovski ističe: "Igra je rađena na način da smo uzeli hypercasual žanr, modificirali ga tako da bude kompetitivan, što rezultira hyper competitive igrom, umjesto hipercasual igre. Planiramo nadograditi igru s novim temama, brodovima, izazovima, achivementima te proširiti bazu jezika. Ovo definitivno nije krajnja verzija igre, jer planiramo dodati mnogo novih elemenata u bliskoj budućnosti."
ANIQ d.o.o. radi na raznim projektima, uključujući simulator vožnje kamiona za Strojarsku i prometnu školu u Varaždinu te projekt "Thread the Game", kojem je cilj pomoći neurodivergentnim osobama u pronalaženju posla.