Preskoči na glavni sadržaj

Proširen krug partnera portala medijskapismenost.hr

Agencija za elektroničke medije i UNICEF potpisali su 5. lipnja sporazum o suradnji s jedanaest kulturnih i obrazovnih ustanova, među kojima i s Hrvatskim audiovizualnim centrom, u cilju promicanja i unapređivanja medijske pismenosti u Hrvatskoj te osiguranja sadržaja i obrazovnih materijala namijenjenih portalu medijskapismenost.hr.

Portal medijskapismenost.hr središnje je mjesto za informiranje odgojitelja, učitelja, nastavnika i roditelja o medijskoj pismenosti. Od edukativnih materijala namijenjenih obrazovnim djelatnicima za održavanje satova medijske pismenosti s djecom i mladima te njihovim roditeljima, korisnih savjeta za roditelje kad je riječ o djeci i medijima, ali i aplikacijama za pametne telefone i videoigrama do predstavljanja primjera dobre prakse iz hrvatskih vrtića, škola i udruga, portal je postao riznica kvalitetnih i provjerenih informacija o medijskom obrazovanju, medijima i njihovom utjecaju, kao i novim trendovima i izazovima života u moderno doba te najvažniji izvor informacija o projektu Dani medijske pismenosti u kojemu je ove godine sudjelovalo više od 13 tisuća djece i mladih.

Sadržaju i aktivnostima portala od početka pridnose brojni suradnici i partneri koji su, uz Agenciju za elektroničke medije i UNICEF, sudjelovali u njegovu osnivanju: Akademija dramske umjetnosti i Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez. Sada im se pridružuju i Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Odsjek za komparativnu kniževnost Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Odsjek za komunikologiju Hrvatskih studija, Odjel za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Veleučilište VERN’ i Visoka škola Edward Bernays.

“Samo suradnjom širokog kruga društvenih dionika mogu se ostvariti konkretni i dugoročni rezultati u projektima medijske pismenosti. Zato smo iznimno zadovoljni što nam se u radu na portalu medijskapismenost.hr pridružuje sedam novih partnera. Ovo okupljanje i partnerska suradnja na portalu svojevrstan je početak stvaranja mreže medijske pismenosti u Hrvatskoj, kojoj će se, vjerujem, u sljedećim godinama pridružiti i brojni drugi dionici. Sve to pomoći će u osnaživanju građana za život i aktivnu ulogu u društvu i demokratskim procesima”, kazao je zamjenik predsjednika Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović prilikom potpisivanja sporazuma.

Medijska pismenost jedna od ključnih kompetencija u 21. stoljeću te je stoga od iznimne važnosti osvjestiti društvo o važnosti medijske pismenosti i potrebi ulaganja dodatnog truda u podršku djeci i mladima, ali i odraslima, u stjecanju vještine kritičkog vrednovanja medijskih sadržaja kojima smo svakodnevno izloženi.

Portal medijskapismenost.hr pokrenut je u lipnju 2016. godine i do sada je na njemu objavljeno 785 članka. Njegovu važnost prepoznala je i Europska komisija, koja ga je u studiji pod nazivom “Mapiranje praksi i aktivnosti medijske pismenosti u EU-28”, uvrstila među pet najznačajnijih projekata medijske pismenosti u Hrvatskoj te među 145 u Europi.

Naslovna fotografija: Lana Ciboci, Nada Zgrabljić Rotar, Matko Burić, Robert Tomljenović, Franka Perković, Marin Ilej, Ana Dokler, Davor Švaić, Tena Perišin, Sanja Pančić, Marina Gabelica, Uroš Živanović, Marija Slijepčević, Jelena Modrić, Sanja Zanki Pejić

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.