MEDIA sufinancira razvoj skupnih projekata producentske tvrtke Maxima film
Naime, iako se radi o kompleksnim uvjetima što ih zahtijevaju pravila prijave za sredstva izdvojena za razvoj skupnih projekata, Hrvatska se, s još 22 zemlje, našla na listi s ukupno 73 odobrena projekta.
Preciznije, producentska tvrtka Maxima film iz Zagreba na listi odabranih projekata pozicionirala se na prvo mjesto te je uspjela osigurati sredstva u ukupnom iznosu od 93 000 eura i to za razvoj triju projekata:
- Garbura (igrani film čiji je scenarist i redatelj Josip Žuvan)
- Don Dynamo (igrani film čiji scenarij potpisuje Jasmina Kallay, a režiju Kristijan Milić)
- Glas (igrani film čiji su scenaristi Ognjen Sviličić i Marijana Verhoef, a redatelj Ognjen Sviličić).
Ovo je prva potpora za razvoj skupnih projekata koja je dodijeljena producentskoj tvrtki Maxima film, ali treća u okviru Programa Kreativna Europa – Potprograma MEDIA.
Podsjetimo, producentska tvrtka Maxima film iz Zagreba već je ostvarila uspjeh u kategoriji namijenjenoj razvoju pojedinačnog projekta – filmom Osmi povjerenik, koji je sufinanciran sredstvima Potprograma MEDIA.
Izvršna agencija za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA) projekt je ocijenila sljedećim riječima (EACEA 23/2017):
"Umjetnički materijal govori o snažnoj osobnoj motivaciji prilikom odabira tematike filma, kao i o temeljitom istraživanju. Nadalje, projekt se koristi ili se planira koristiti u kontekstu profesionalnog savjetovanja i edukacijskih programa kako bi dodatno osnažio svoje potencijale. Predloženi projekti prate strategiju kandidatove kuće, a sva tri igrana projekta umjetnički su dugometražni filmovi s naglaskom na likovima, od čega su dvije priče o sazrijevanju koje se iz produkcijske perspektive ne doimaju osobito zahtjevnima. Odabir teritorija u obzir uzima zemljopisni aspekt priča, kao i profesionalnost i kontakte kandidatove produkcijske kuće, koja je renomirana na nacionalnoj razini te posjeduje odgovarajuće iskustvo i stručnost u pogledu europskih niskoproračunskih koprodukcija, osobito s drugim subjektima s Balkana.
Ekipe su raznolike i u nekim slučajevima članovi ključnih kreativnih timova dolaze iz druge zemlje. Plan financiranja je realan i uključuje sudjelovanje nacionalnih javnih i regionalnih fondova, TV prikazivače te novac iz segmenta europskih koprodukcija. Planovi financiranja navode realne iznose te uključuju razne izvore sredstava. Strategije distribucije i marketinga detaljnije su od uobičajenih, standardnih metoda privlačenja publike. Prijava uključuje podršku mladim talentima, uz bok iskusnim i poznatim stručnjacima."
*Vijest je preuzeta sa službene stranice DKE-Ured MEDIA Hrvatske.