Preskoči na glavni sadržaj

Film i arhitektura na Kratkim slikama

Isprepletenost filma i arhitekture predmet je istraživanja obaju umjetničkih područja. Slojevitost i međuovisnost prisutni su od samih početaka sedme umjetnosti. Statičnost arhitektonskih zdanja postaje savršena nadopuna filmskoj kameri. 

Od Langovog Metropolisa do Trbuha arhitekta Petera Greenawaya, arhitektura je bila metafora, glavni junak, predmet istraživanja. Kako nešto što je predmet određene funkcionalnosti postane sastavni dio 2D projekcije koja simulira trodimenzionalni svijet? Koliko jedna umjetnost može biti uronjena u drugu?  U četvrtak, 12. svibnja u 19.30 u MM centru, u okviru Kratkih slika, uz projekciju devet hrvatskih kratkometražnih filmova, u razgovoru s mladim arhitektom Antunom Sevšekom moderator Vedran Šuvar pokušat će prepoznati i mapirati točke u kojima se umjetnosti spajaju, a u kojima se razdvajaju, koje su joj sličnosti, a koje razlike te predstaviti osnovni povijesni uvod o odnosu hrvatske arhitekture i hrvatskog kratkometražnog filma. 

Gledaju se filmovi nastali od 1980. do 2013.: Relocated, r. Vladislav Knežević, Under construction, r. Vladislav Knežević; Most, r. Nicole Hewitt; Pusti me da prođem, r. Gildo Bavčević; Riblje oko, r. Joško Marušić; +topia, r. Petar Novak; Autofocus, r. Boris Poljak; Poljička cesta 26, r. Goran Čače; Proljeće na baušteli, r. Željko Radivoj

Filmovi o arhitekturi prikazuju se u sklopu programske cjeline Runda kratkog posvećene hrvatskom kratkometražnom filmu. 

Ulaz na program je besplatan, a više informacija potražite na ovoj poveznici

Naslovne fotografije: scene iz filmova Riblje oko i Relocated 

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.