Preskoči na glavni sadržaj

Vanja Sremac na EAVE programu usavršavanja za producente 2024.

Producentica Vanja Sremac (Terminal 3) jedina je hrvatska predstavnica među 56 sudionika iz 36 zemalja u sklopu EAVE 2024. – programa usavršavanja za producente. 

EAVE Producers Workshop program je u organizaciji EAVE-a (European Audiovisual Entrepreneurs), jednog od vodećih pružatelja obuke i razvoja za producente u Europi, koji predstavlja cjelogodišnje usavršavanje za europske producente audiovizualnih djela te je kontinuirano podržan i sufinanciran od strane Potprograma MEDIA.

Odabrani će polaznici tijekom cijele godine imati priliku sudjelovati na tri intenzivne sedmodnevne radionice, i to u Luksemburgu (u ožujku), u Norveškoj (u lipnju) te u Švedskoj (u listopadu), a svoje projekte/karijere razvijat će uz pomoć iskusnih producenata te surađujući sa stručnjacima za analizu scenarija, razvoj i financiranje produkcije, pravne aspekte koprodukcije, marketing, pitching, i sl. 

Za program usavršavanja pristiglo je čak 289 prijava iz 60 zemalja, no u konačnici je odabrano 56 polaznika iz 36 zemalja koji će dobiti priliku usavršiti svoje znanje o produkciji.

Među odabranim kandidatima, i to kao jedina hrvatska sudionica, svoje je mjesto zauzela i hrvatska producentica Vanja Sremac (Terminal 3) koja će sudjelovati s projektom Strah scenaristice i redateljice Nine Violić.

Vanja Sremac rođena je u Zagrebu. Diplomirala je filmsku produkciju na Akademiji dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu. Od 2009. do 2015. radila je u Hrvatskom audiovizualnom centru na poziciji više savjetnice u Odjelu za promociju i plasman, a kasnije i pomoćnice ravnatelja HAVC-a. Danas radi kao producentica na vlastitim projektima kao što su Baci se na pod Nina Violić i Najsretniji čovjek na svijetu Teone S. Mitevske, ali i kao direktorica filma na stranim produkcijama koje se snimaju u Hrvatskoj poput Canary Black Pierre Morela za Anton, druge sezone serije SAS: Odmetnuti heroji Stephena Woolfendena za BBC, The Ipcress File Jamesa Watkinsa za ITV. Još uvijek je aktivna i kao stručnjakinja za kulturne politike za audiovizualno područje. Svoju produkcijsku kuću Terminal 3 pokrenula je 2017. godine zajedno s još dvije umjetnice.

Više informacija o odabranim polaznicima, ali i o samom programu možete pronaći na poveznici

*vijest je preuzeta s internetske stranice DKE – Ureda MEDIA Hrvatske

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.