Preskoči na glavni sadržaj

TorinoFilmLab i HAVC: prijave za sudjelovanje na Industrijskom danu u Opatiji do 26. svibnja

Industrijski dan pri Torino Film Labu, koji će se održati u Opatiji, 7. lipnja 2024., posvećen je hrvatskim filmskim profesionalcima i realizira se u suradnji Hrvatskog audiovizualnog centra s Torino Film Labom. Zainteresirani filmski profesionalci za sudjelovanje se mogu prijaviti do 26. svibnja. 

Industrijski dan održat će se kao dio FeatureLab modula, a odvijat će se 7. lipnja u Grand Hotelu Adriatic (Ul. Maršala Tita 200, Opatija).

U sklopu programa Industrijskog dana, održat će se dva predavanja uglednih filmskih profesionalaca i predstavljanje Torino Film Laba.

Molimo zainteresirane da se za sudjelovanje na programu prijave do 26. svibnja na e-mail adresu durante@museocinema.it

U nastavku donosimo detalje programa:

  • 15.30 – 16.00: Riječ dobrodošlice, Violeta Bava – voditeljica obrazovnih programa pri FeatureLabu; Predstavljanje inicijativa TorinoFilmLaba, Greta Fornari – TFL Koordinatorica Funds & Films

TorinoFilmLab je međunarodni audiovizualni laboratorij u organizaciji Nacionalnog muzeja kinematografije. Od 2008. TFL podržava talentirane filmaše iz cijelog svijeta kroz nekoliko aktivnosti: edukaciju za autore i profesionalce, razvoj igranih filmova i TV serija, potporu međunarodnoj produkciji i distribuciji, te osiguravanje mogućnosti umrežavanja zahvaljujući koprodukcijskom sajmu TFL Meeting Event.

  • 16.00 – 17.00: Masterclass predavanje “Tri oblika slobode i jedno neizbježno ponavljanje" Marte Andreu 

U šestom poglavlju svojih razgovora o filmu, Let's Talk Cinema (1976.), Henri Langlois kaže da je film u slobodi film koji je u potpunosti u životu. "To je film koje se ne boji pogriješiti... pa niti pokazati svoje greške". Počnimo onda od toga. Živi film, nepredvidljivi film, film koji griješi. No tu se krije i više od toga. Ovim bih predavanjem željela započeti potragu koja mi se čini mnogo opsežnija u našem vremenu nesigurnosti i problema, i time izazvanog radikalizma i demagogije. Potragu za načinima na koje je moguće ostvariti slobodu u filmu ili – po uzoru na Langloisa – oblicima filma u slobodi. Počnimo s tri. I dodajmo, neminovno, neizbježno ponavljanje.

  • 17.30 – 18.30: Masterclass predavanje “Moj privatni proces stvaranja filma" Rodriga Morena 

Snimam filmove više od dvadeset pet godina. Svaki film koji sam napravio imao je drugačiji proces nastanka. Ali nakon više godina shvatio sam da sam uvijek počinjao na isti način: prvo razmišljam o produkciji, zatim o režiji, a na posljetku o scenariju. Ali naučio sam da nema filmske režije bez razmišljanja o tome kako želiš raditi, a to znači biti dio produkcije. U predavanju ću se baviti produkcijom i procesima u koje sam uključen kao redatelj te uz to prikazati neke primjere rada fokusirajući se na moj najnoviji film "Delinkventi".

  • 19.00 – 20.00: Druženje uz piće

 PREDAVAČI  

Rodrigo Moreno

Argentinski redatelj s adresom u Buenos Airesu, Rodrigo Moreno smatra se jednim od najvažnijih predstavnika takozvanog Novog argentinskog filma. Njegov film Los delincuentes premijerno prikazan u programu Un certain regard u Cannesu 2023, a na NYFF-u, te u Torontu, Londonu, San Sebastianu i drugdje. Također se našao na kino repertoaru u više od dvadesetak zemalja, a brojni prestižni filmski časopisi diljem svijeta proglasili su ga jednim od najboljih filmova godine. Morenov prvi film El Custodio osvojio je nagradu Alfred Bauer na Berlinaleu i nagradu za najbolji latinoamerički scenarij na Sundanceu. A Mysterious World prikazan je u službenoj konkurenciji na Berlinaleu. Moreno također radi kao savjetnik za scenarije i filmski mentor za nekoliko filmskih organizacija u Meksiku, Španjolskoj, Argentini, Kolumbiji i Brazilu. Predaje filmsku režiju na Filmskom sveučilištu u Buenos Airesu i surađuje s časopisom Revista de Cine.

Marta Andreu

Španjolska producentica i redateljica Marta Andreu 2017. godine pokrenula je WALDEN, međunarodni prostor za stvaranje dokumentarnog filma. Vodi radionice, seminare i predavanja na festivalima, laboratorijima i sveučilištima u zemlji i inozemstvu. Od 2009. godine vodi DocMontevideo pitching radionicu. Članica je žirija fonda World Cinema Fund i mentorica na Eurodocu, TorinoFilmLabu, Visions du Réel i inicijativi Open Doors. Također je bila koordinatorica programa Master in Creative Documentary (UPF, 2000.-2016.). Producentica dokumentarnih filmova poput La terra habitada (Visions du Réel, 2009), Cuchillo de Palo (Berlinale, 2010), Salóme (CPH:DOX 2014), Oleg and the Rare Arts (Rotterdam, 2015) i Amanecer (IDFA, 2018). Filmu se vratila s filmskom izvedbom Lovesong, a Non-existent Film in Progress, koji istražuje sliku kao mjesto solastalgije i mogućnost ponovnog pronalaska filmskog glasa.

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.