Preskoči na glavni sadržaj

Prijave na radionice i događanja: krosmedijski forum Power to the Pixel, Multiplatformska poslovna škola za marketing (ZFF), KKZ radionica filmske kritike i analize

Prijave na radionice i događanja: krosmedijski forum Power to the Pixel, Multiplatformska poslovna škola za marketing (ZFF), KKZ radionica filmske kritike i analize.

U tijeku je akreditiranje za 7. krosmedijski forum Power to the Pixel koji se održava u listopadu u Londonu • Do 2. listopada traju prijave na Multiplatformsku poslovnu školu za marketing u organizaciji ZFF-a i Media Business School Kino klub Zagreb poziva zainteresirane da se prijave na besplatnu radionicu filmske kritike i analize koja će se održati tijekom listopada i studenog u Zagrebu

7. krosmedijski forum Power to the Pixel
(Power to the Pixel i 57. festival BFI London)
Vrijeme i mjesto održavanja: 15.  - 18. 10. 2013, London

Power to the Pixel u suradnji s 57. festivalom BFI London predstavlja novo izdanje krosmedijskog foruma. Sedmo izdanje manifestacije posvećeno je prezentaciji i praćenju novih trendova u krosmediji, a okuplja više od 400 akreditiranih profesionalaca s polja filmske industrije, oglašavanja, izdavaštva, multimedije i umjetnosti.

Konferencija, 15. listopada, BFI Southbank

U konferencijskom dijelu programa vodeći profesionalci iz industrije prezentirat će nove ideje vezane uz interaktivno pripovijedanje, održive poslovne modele, trendove u ponašanju potrošača i najnovije projekte koji oblikuju budućnost medija. Govornici su: Elan Lee (Xbox Entertainment Studios, SAD), Stan Douglas (umjetnik i autor, Kanada), Wayne Fletcher (Naked Communications Worldwide, UK), Nathan Hull (Penguin Books, UK), Ingrid (Tribeca Film Institute, SAD), Gruff Rhys (Super Furry Animals, UK).

The Pixel Pitch / The Pixel Market – 16. listopada, BFI Southbank

Osam odabranih timova predstavit će svoje krosmedijske projekte vodećim svjetskim financijerima i predstavnicima filmskih fondova. Najbolji projekt osvojit će glavnu nagradu ARTE’s International Prize for The Pixel Pitch uz prateći iznos od 6,000 eur. Uz to, The Pixel Pitch nudi brojne mogućnoti za umrežavanje i razgovor s profesionalcima iz industrije.

Dodatne informacije i o forumu i akreditacijama moguće je pronaći na ovoj poveznici.

Multiplatformska poslovna škola za marketing
(Zagreb Film Festival i Media Business School)
Vrijeme i mjesto održavanja: 23. i 24. 10. 2013, Zagreb
Rok za prijavu: 2. 10. 2013.

Multiplatformska poslovna škola za marketing je tečaj osmišljen posebno za 11. izdanje ZFF-a, koji uključuje predavanja, konzultacije i rad na projektima. Dvodnevni program vode četiri stručnjaka, a namijenjen je sudionicima koji žele unaprijediti vještine u razvijanju višemedijskih strategija i kreiranju održivih modela poslovanja za projekte s transmedijskim potencijalom.

Za vrijeme 11. Zagreb Film Festivala, stručnjaci iz Media Business School održat će zajednička predavanja s pristupom javnosti (prijava nije potrebna), kao i zasebne konzultacije za odabrane projekte (potrebna prijava).

Prijave su otvorene za osobe iz svijeta zabave (poduzetnici, producenti, direktori tvrtki, kreatori audiovizualnih sadržaja iz područja filma, televizije, interneta, računalnih igara i mobitela) s iskustvom iz produkcije, marketinga, distribucije, prodaje i nabave. Prijaviti se mogu osobe iz država članica programa MEDIA (države EU te Islanda, Lihtenštajna, Norveške, Švicarske i Bosne i Hercegovine), kao i državljani regije. Naknada za sudjelovanje se ne naplaćuje. Detalje o radionici moguće je pronaći na ovoj poveznici.

Uvjeti za prijavu:

• životopis na engleskom jeziku
• predloženi projekt na engleskom jeziku
• aktivno korištenje engleskog jezika

Prijavnicu je moguće preuzeti ovdje.

Prijave je potrebno poslati na adresu industry@zagrebfilmfestival.com.
Zadnji rok za podnošenje prijava je 2. listopada 2013.

Radionica filmske kritike  i analize 2013.
(Kinoklub Zagreb)
Vrijeme i mjesto održavanja: listopad - prosinac 2013, Zagreb
Rok za prijavu: 4. 10. 2013.

Kinoklub Zagreb organizira besplatnu radionicu filmske kritike i analize. Cilj dvomjesečne radionice je osposobiti polaznike za pisanje kraćih filmskih kritika te im ponuditi korisne alate za filmsku analizu. Za prijavu je potrebno poslati tekst o jednom od filmova iz programa Filmomanije (19. - 29. 9. 2013, Centar Kaptol). Tekst mora imati približno 2000 znakova uključujući razmake (tolerira se plus/minus 300 znakova) te će se na osnovu poslanih radova vršiti selekcija odnosno odabrati 6 do 7 polaznika radionice.

Radionica će se održavati dva puta tjedno od sredine listopada do sredine prosinca 2013. Rad će se paralelno odvijati na dva plana – pisanje vlastitih tekstova te analiza filmskih kritika profesionalaca. Detalje o radionici moguće je pronaći na ovoj poveznici.

Voditeljica radionice je Višnja Pentić.

Prijave se primaju do 5. listopada na adresu visnja.pentic@gmail.com

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.