Preskoči na glavni sadržaj

Predstavljen novi vizualni identitet 63. Pulskog filmskog festivala

Danas je u maloj dvorani Kina Valli održana konferencija za medije povodom predstavljanja vizualnog identiteta 63. Pulskog filmskog festivala za koji su zaslužni Sean Poropat i Jelena Fiškuš (Studio Sonda d.o.o., Poreč). 

'Vizualni identitet Pulskog festivala profilirao se u prepoznatljiv simbol koji je kroz godine nagrađivan i prepoznat primjenom njegovog jedinstvenog obilježja – zvijezde. Festival je, izuzev noćnog, oduvijek bio i sadržajno, tematski i ciljano bogat dnevni događaj, stoga je ovogodišnja kampanja usmjerena ka objedinjivanju dugogodišnjih programa koji se ne odvijaju samo u večernjim satima, već poput kruga/zvijezde čine cjelinu sa sveukupnim zbrojem danonoćnih filmskih i ne-filmskih programa' izjavila je Gordana Restović, ravnateljica Javne ustanove Pula Film Festival. 

Sean Poropat i Jelena Fiškuš (Studio Sonda d.o.o., Poreč) kao autori kampanje istaknuli su nastavak povezivanja na aktualni slogan 'Film pod zvijezdama'. Budući da su doživljaji na festivalu intenzivni do te mjere da čak i zvijezde, uvriježeni simbol nečega dalekog i nedostižnog, postaju dostupne, kroz zanimljiv grafički element žutog kruga (zvijezda), one se približavaju i tijekom Festivala postaju dio svakodnevnice, razigrane po cijelom gradu, te primijenjene na razne aplikacije. 

Restović je na kraju novom kampanjom zaželjela djelatnicima uspješnu 63. Pulu i pozvala autore, goste, medije i dragocjenu publiku da se pridruže stvaranju Pulskog festivala koji će se ove godine održati od 9. do 16. srpnja. 

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.