Preskoči na glavni sadržaj

Poseban program NEM Dubrovnika 2022: Novi zakon u Hrvatskoj

NEM Dubrovnik ove će godine poslužiti kao platforma za ekskluzivnu najavu novih zakonskih regulativa o elektroničkim medijima koje će utjecati na operatere, streaming platforme i nacionalne televizije u Hrvatskoj te hrvatske audiovizualne djelatnike. Poseban program pod nazivom "Novi zakon u Hrvatskoj" (New Law in Croatia) pod pokroviteljstvom Hrvatskog audiovizualnog centra, Agencije za elektroničke medije (AEM) te Ministarstva kulture i medija RH sastojat će se od panela, prezentacija primjera iz prakse i događaja za umrežavanje.

Tema će se detaljno obrađivati kroz pozdravni govor Nine Obuljen Koržinek, ministrice kulture i medija Republike Hrvatske, a kroz primjere iz prakse predstavit će se najuspješnija ulaganja europskih operatera u originalnu lokalnu produkciju. Panel koji će moderirati Krešimir Partl, državni tajnik u Ministarstvu kulture i medija, okupit će predstavnike vodećih hrvatskih operatera, producentskih kuća i Hrvatskog audiovizualnog centra.

Stižu novi sporazumi i standardi u koprodukciji između nacionalnih televizija, streamera i drugih. Streameri u Europskoj uniji moraju ponuditi 30 % europskog sadržaja pretplatnicima iz Europske unije te moraju ponovo uložiti postotak svojih prihoda u lokalnu produkciju. O koprodukciji ključnih europskih igrača TV industrije diskutirat će se na zasebnom panelu pod palicom Jonathana Broughtona, voditelj strategije EBU-a (European Broadcasting Union).

Cijela agenda programa nalazi se na ovoj poveznici. 

Objavljen kompletan program TV marketa NEM Dubrovnik 2022

Osim spomenutog posebnog programa, u svom devetom izdanju NEM Dubrovnik organizira bogati sadržaj u kojem sudjeluju donositelji odluka koji kreiraju sadašnjosti i budućnost TV industrije. Većina prezentacija, panela, screeninga i događaja za umrežavanje odvijat će se u Hotelu Dubrovnik Palace, uz nekoliko dodatnih atraktivnih lokacija. 

Među brojnim potvrđenim govornicima i tvrtkama, iščekuje se keynote govor koji će održati Christina Sulebakk, generalna menadžerica pri HBO Max-u EMEA, čije odgovornosti uključuju rast i razvoj te streaming platforme na tržištima Europe, Bliskog istoka i Afrike. Ona će pobliže predstaviti planove i strategiju širenja: "HBO Max širi svoje djelovanje na 27 europskih zemalja, među kojima su i zemlje središnje i istočne Europe, a NEM je savršen trenutak da se predstavimo," rekla je SulebakkNaziv keynote govora je Creating a Distinctive Global Streaming Platform with Broad Appeal and Local Relevance.  

Ključni paneli i teme

Neki od najuspješnijih donositelja odluka u TV industriji i ove će se godine okupiti na panelu View From the Top in TV Industry. Koje su se poslovne prakse, vrijednosti i pristupi pokazali kao najuspješniji u ovoj dinamičnoj industriji, otkrit će govornici: Hans Troelstra (M7 Group), Christoph Limmer (Eutelsat) i Branko Čakarmiš (PRO PLUS).  Za tijek rasprave i bogatstvo odgovora pobrinut će se ugledna novinarka i voditeljica na mreži BBC World News, Kasia Madera.

Odgovornost za provjereno i pouzdano informiranje danas je posebno važno, a o pritom korištenim strategijama i alatima diskutirat će se na panelu FTA's Key Role in a Crisis. Kako vodeći FTA televizijski kanali razlikuju istinite od lažnih vijesti otkrit će: Robert Šveb (HTV), Dražen Mavrić (Nova TV) i Matthias Settele (CME). Moderator panela je Chris Dziadul (Broadband TV News).

O utjecaju free-to-air televizija bit će riječi i na panelu Is FTA Still the Best Way to Reach a Mass Audience? pod sponzorstvom Prve TV. Diskusiji će svakako doprinijeti Kateryna Edelshtein (Nielsen).

Globalnu TV industriju "poremetio" je sve veći broj streaming platformi. Ipak, iznimka je CEE regija koja bilježi stabilan rast korisnika TV kanala na pretplatu. O tome kako CEE regija pruža otpor globalnim trendovima razgovarat će se na panelu Pay TV: Global Trends vs. CEE Trends pod sponzorstvom tvrtke AMC Networks International. Jedan od panelista je Zbigniew Pruski, komercijalni direktor za brendirane usluge pri BBC Studios, s kojim će Kasia Madera nakon panela održati Q&A.

Prezentacije i događanja za umrežavanje

Jedni od europskih lidera TV industrije svakako su produkcijske kuće ZDF Studios, ujedno domaćin prve večeri. "Otvorit ćemo festival sa screeningom iznenađenja, a poslije ćemo imati zabavu, bit će to večer ZDF Studiosa. Iznimno sam sretna što ćemo se uskoro vidjeti," izjavila je Mirela Nastase, direktorica dramskog programa pri ZDF-u. 

Beta Film domaćin je druge večeri koji će posjetiteljima predstaviti najnovije televizijske sadržaje iz vlastite produkcije. Sudjelovanje je najavila Veronika Kovacova iz Beta Filma, koja je zadužena za međunarodnu prodaju i akvizicije na prostoru istočne Europe i u Turskoj. "Iznimno se veselim Beta Nightu na NEM-u, a trebali biste i vi! Trenutačno vam ne mogu otkriti što ćemo prikazati, ali bit će fantastično," poručila je Veronika. 

Domaćin treće večeri je Telekom Srbija koji će posjetiteljima prirediti zabavu u legendarnom clubu Lazareti, smještenom u Starom gradu. Isti dan, Telekom Srbija će prezentirati novi sadržaj.

Tijekom četiri dana NEM Dubrovnika 2022. predstavit će se i tvrtke Blue Ant Media, SPI International/FilmBox, Canon i Zattoo.

Tehnološke su inovacije unatrag nekoliko godina transformirale industriju i u potpunosti promijenile način na koji konzumiramo TV sadržaj. Vionlabs, Brightcove i Whip Media tehnološke su tvrtke koje iz prve ruke sudjeluju u ovoj novoj eri televizije, a svoja znanja i iskustva podijelit će potencijalnim poslovnim partnerima tijekom TV Tech Showcase prezentacija. 

NEM Dubrovnik će se ove godine od 6. do 9. lipnja većinom održavati na otvorenom. Zbog sigurnosti posjetitelja, svi će nazočni morati imati važeće COVID potvrde ili negativan nalaz testa.

Cjelokupan raspored i svi detalji programa nalaze se na službenoj stranici NEM Dubrovnik

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.