Preskoči na glavni sadržaj

Otvorene prijave za radionicu pod vodstvom Mathiasa Noschisa – stručnjaka za digitalni filmski marketing

DKE – Ured MEDIA Hrvatske organizira dvodnevni program usavršavanja s Mathiasom Noschisom, osnivačem Alphapande, marketinške agencije posvećene filmu. Program će obuhvatiti predavanje, radionicu i individualne konzultacije.

DKE – Ured MEDIA Hrvatske poziva producente, redatelje, distributere, marketinške stručnjake da se prijave na intenzivni program usavršavanja u području filmskog marketinga. Tijekom dvodnevnog programa polaznici će imati priliku svladati elemente uspješnih filmskih marketinških strategija (tržišno pozicioniranje, detektiranje ciljane publike, benchmarking), putem praktičnih vježbi primijeniti naučene tehnike na aktualnom filmskom primjeru te će biti u mogućnosti imati individualne konzultacije s voditeljem radionice Mathiasom Noschisom u svrhu poboljšanja marketinške strategije vlastitog projekta. Radionica će se održavati 4. i 5. travnja u Zagrebu, besplatna je za sudjelovanje i odvija se u potpunosti na engleskom jeziku.

Mathias Noschis je strateg za filmski marketing s dugogodišnjim iskustvom u odnosima s javnošću, oglašavanju i brendiranju. Osnivač je Alphapande, marketinške agencije za film specijalizirane za razvoj marketinških strategija i implementaciju društvenih medijskih kampanja za nezavisne kao i visokoproračunske filmove. Popis klijenata agencije uključuje 20th Century Fox, Warner Bros., Under the Milky Way te mnoge nezavisne europske produkcijske kuće. Recentni naslovi za koje je Alphapanda pripremala kampanju jesu Touch Me Not, rumunjske redateljice Adine Pintilie za koji je osvojila nagradu Zlatni medvjed na Berlinaleu 2018., The Guest, talijanskog redatelja Duccia Chiarinija, prikazan u Locarnu 2018., Another Day of Life, redatelja Raúla de la Fuentea i Damiana Nenowa, koji je prikazan na filmskom festivalu u Cannesu 2018., te visokoproračunski filmovi Bohemian Rapsody, The Favourite i Smallfoot. Alphapanda također vodi promidžbu Europskih filmskih nagrada, a sve ostale detalje o samoj kompaniji potražite na ovoj poveznici

Prijave su otvorene do 25. ožujka. Svi materijali moraju biti dostavljeni na engleskom jeziku.

Za radionicu razvoja marketinških strategija:

  • životopis
  • kratko motivacijsko pismo – zašto želite sudjelovati na radionici

Za individualne konzultacije:

  • životopis
  • kratko motivacijsko pismo
  • sinopsis i prošireni scenoslijed (treatment)

Tražene materijale pošaljite, molimo, na adresu e-pošte: martina.petrovic@mediadesk.hr s naznakom 'Prijava za radionicu'.

*Program radionice potražite na službenoj stranici DKE – Ured MEDIA Hrvatske

Naslovna fotografija: Mathias Noschis
(*fotografija je preuzeta sa stranice www.alphapanda.com)

×
Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.