Otvorene prijave za radionicu: 'Kako razvijati i predstaviti projekte za međunarodno tržište?'
DKE – Uredi MEDIA iz Hrvatske, Austrije i Grčke te Filmski centar Crne Gore u suradnji s Festivalom mediteranskog filma Split organiziraju radionicu pod nazivom "Kako razvijati i predstaviti projekte za međunarodno tržište", čiju će kulminaciju predstavljati Pitching forum. Rok za prijavu je 29. svibnja.
Radionica će ponuditi smjernice profesionalcima, ponajprije redateljima i scenaristima, te adekvatne odgovore na pitanja o najučinkovitijim načinima pripreme i prezentacije vlastitoga projekta stručnoj javnosti – producentima, distributerima, prodajnim predstavnicima, ali i široj javnosti – publici.
Radionica je namijenjena filmskim profesionalcima i studentima filmskih odsjeka, u prvom redu redateljima i scenaristima, s fokusom na projektima kratkometražnih igranih ili dokumentarnih filmova (uz uvjet da su svojom tematikom vezani uz Split ili Mediteran, odnosno da se snimaju u Splitu ili njegovoj okolici).
Sudionicima koji nisu iz Splita, pokrit će se troškovi smještaja i boravka.
Za provedbu radionice zadužena je iskusna i renomirana njemačka filmska producentica Roshanak Behesht Nedjad (njezin posljednji film Misija Ulja Funk premijerno je prikazan 2021. u sklopu programa Generation, Međunarodnog filmskog festivala u Berlinu). Behesht Nedjad je članica Europske i Njemačke filmske akademije te diplomantica i mentorica najpoznatijega europskog edukativnog programa za filmske producente EAVE – European Audiovisual Entrepreneurs.
Za sudjelovanje će biti odabrano do 8 projekata iz Austrije, Crne Gore, Hrvatske i Grčke.
Radionica će se održavati u razdoblju od 15. do 17. lipnja, od 10 do 18 sati, a završni Pitching forum održat će se 18. lipnja u Kinoteci Zlatna vrata.
NAČIN PRIJAVE:
Prijavnica mora sadržavati:
• životopis (maksimalno 1 str.);
• fotografiju;
• sinopsis (maksimalno 1 str.);
• logline (3 rečenice);
• financijski plan (ako se uz redatelja/scenarista prijavljuje i producent), odnosno okvirni iznos proračuna filma (ako se samostalno prijavljuje redatelj/scenarist);
• redateljsku koncepciju;
• odgovor na pitanje "Tko je vaša ciljana publika i zašto?".
Prijavnica i svi traženi materijali, kao i cjelokupna radionica, bit će na engleskom jeziku. Napominjemo da će polaznici radionice imati obvezu izvršavanja "domaće zadaće".
Tražene materijale pošaljite, molimo, na adresu e-pošte: martina.petrovic@mediadesk.hr, s naznakom "Prijava za pitching radionicu" najkasnije do 29.svibnja 2023. do 17 sati!
Odabrani će polaznici najkasnije do 2. lipnja 2023. biti obaviješteni o svome statusu te dobiti daljnje upute za pripremu.
S velikim zadovoljstvom želimo najaviti da je za najbolji pitching kratke forme, tvrtka Uje osigurala financijski iznos od 1500 eura.
Žiri, koji čine Roshanak Behesht Nedjad (In Good Company), Christina Pelekani (Endorphin Film Sales) i Martina Petrović (DKE – Ured MEDIA Hrvatske), odlučit će o pobjedničkom projektu.
Ovo događanje također je pod okriljem obilježavanja 15 godina hrvatskog sudjelovanja u Potprogramu MEDIA te rada DKE – Ureda MEDIA Hrvatske.
CHRISTINA PELEKANI
Christina Pelekani iskusna je filmska profesionalka koja je u filmsku industriju zakoračila kao kreativna direktorica u filmskim kampanjama, voditeljica marketinga i savjetnica za akvizicije.
Magistrirala je menadžment umjetnosti na Sveučilištu u Londonu i diplomirala marketing. Osim toga, pohađala je i završila EAVE program usavršavanja za producente (2014.) te radionice Power to The Pixel Cross-media (2015.) i EUROVOD (Venecija, 2019.). Također, članica je EWA-e (European Women’s Audiovisual Association). Od 2016. radi kao voditeljica marketinga i produkcije za grčkog filmskog distributera Feelgood Entertainment S.A, a odgovorna je za projekte Studija Disney (Disney, Pixar, Lucas, Marvel, 20th Century & Searchlight), nezavisna filmska izdanja, kao i za lokalne produkcije Grčke i Cipra. Osim toga, članica je tima za akvizicije. Od 2015. Christina je redoviti govornik i savjetnik na industrijskim događanjima, filmskim festivalima i radionicama za razvoj filma, kao što su MIDPOINT Feature Launch, EAVE, Rotterdam Lab, WEMW, TFL's Red Sea Lodge, First Cut Lab, REACT, Međunarodni filmski festival u Solunu i Festival dokumentarca u Solunu, Međunarodni filmski festival u San Sebastianu, Susreti na mostu i mnogi drugi. U 2020. godini sudjelovala je u osnivanju Endorphin Film Sales, svjetske tvrtke za prodaju i savjetovanje, gdje je odgovorna za akvizicije i marketing. Christina je u prošlosti radila i kao voditeljica marketinga, konzultantica za akvizicije i kupac za Village Roadshow Greece (bivši distributer za Warner Bros. Pictures u Grčkoj).
MARTINA PETROVIĆ
Od 2008. godine aktivno sudjeluje u osnivanju Hrvatskoga audiovizualnog centra, gdje i ostaje nakon što ju Europska komisija imenuje voditeljicom MEDIA deska Hrvatske. Na temelju uspješnih rezultata u osiguravanju europskih sredstava iz Programa MEDIA te cjelokupna doprinosa u promicanju hrvatskoga filma Hrvatska udruga producenata dodjeljuje joj prvu nagradu „Albert Kapović“ 2010. u okviru Zagreb Film Festivala. Kao voditeljica MEDIA deska Hrvatske (današnjeg DKE – Ureda MEDIA Hrvatske) aktivno sudjeluje u organizaciji inovativnih i kreativnih radionica – bitnih instrumenta naobrazbe, informiranja i umrežavanja kako hrvatskih, tako i europskih filmskih profesionalaca.