Kino Magistrala pokreće kampanju #kinostalgija
S ciljem da se publiku potakne na odlazak u kino i uživanje u gledanju filmova, Kino Magistrala pokreće kampanju #kinostalgija kojom se prikupljaju priče, iskustva i uspomene na trenutke provedene pred velikim platnom.
#kinostalgija je zamišljena kao jedinstvena kampanja kojom se na poseban način želi proslaviti i istaknuti važnost kina, ne samo kao mjesta za gledanje filmova, već i utjecaja koji imaju za zajednicu i njen kulturni život.
Dio je to velikog projekta Kino Magistrala koji obuhvaća kina duž Jadranske magistrale - Kino Mediteran, Art-kino Croatia u Rijeci, Kinoteku Zlatna vrata u Splitu i Kinematografe Dubrovnik, a ujedinjeni su u cilju da nakon pandemijske krize zajedničkim snagama vrate publiku u kina.
#kinostalgiji se mogu pridružiti svi. Putem obrasca na internetskoj stranici www.kinostalgija.hr mogu zabilježiti svoje uspomene vezane uz filmove, kinodvorane i ljetna kina.
"Sjećanja igraju iznimno važnu ulogu u životima svih nas, i nerijetko nam služe kao poticaj da neka od njih ponovno proživimo, te prikupljenim svjedočanstvima želimo oživjeti zaboravljene i nostalgične trenutke provedene u kinu. Ovom kampanjom želimo naglasiti važnost kino doživljaja kao jedinstvenog i nezamjenjivog događaja, filma kao važne grane kulturne djelatnosti, ali i kina kao kulturne oaze u gradovima i zajednicama," riječi su Alena Munitića, koordinatora Kino Magistrale.
Videosnimke s dosad snimljenim kinostalgičnim pričama objavljene su na stranici www.kinostalgija.hr, a uz ostale koje će biti prikupljene tijekom godine postat će dijelom putujuće izložbe, potom i uvijek dostupnog virtualnog muzeja. Sve objave se mogu pratiti i na Facebook i Instagram stranica, s hashtagom #kinostalgija.
"Kino magistrala" jedan je od petnaest europskih projekta i jedini iz Hrvatske koji je financijski podržala mreža Europa Cinemas i Kreativna Europa potprogramom MEDIA, a podržali su ga i Hrvatski audiovizualni centar te Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.