Game Art Week prvi puta u Hrvatskoj

Zajednica Zagreb GameDev, u suradnji s Hrvatskim audiovizualnim centrom, organizira Game Art Week od 10. do 14. ožujka u prostorima Sveučilišta Algebra. Organizatori pozivaju sve zainteresirane da se prijave na raznolike radionice posvećenim svim aspektima izradnje vizuala za videoigre (tzv. game art).
U sklopu završnog događaja ''Game Art Zagreb GameDev Meetup'', svi zainteresirani mogu prisustvovati raznim panelima i predavanjima.
Sudionici svih programa mogu očekivati stručnjake iz industrije, inspirativne sadržaje i prilike za umrežavanje s drugim autorima.
Raspored događanja u tjednu 10. - 14. 3. 2025.:
- Ponedjeljak 10.3. 10:00 - Intro to Pixelart for Games by Valentina Cindrić (Fury Studios)
- Utorak 11.3. 10:00 - Stylized hand-painted texturing by Mateja Štefinščak (Today's Games)
- Srijeda 12.3. 10:00 - Hard surface art for Games by Igor Minić (Gamepires)
- Četvrtak 13.3. 10:00 - Level prototyping in Unity by Mato Vincetić (Downtown Games Studio)
- Petak 14.3. 11:00 - 2D Portfolio reviews by Matija Obrovac (Opus Artz)
- Petak 14.3. 11:00 - 3D Portfolio reviews by Marijeta Mikačić (Protopixel)
- Petak 14.3. 19:00 - Poseban Game Art Zagreb GameDev Meetup
Za sve sudionike radionica osiguran je besplatan obrok.
Prijavite se za radionice putem OVE POVEZNICE.
Za prijave je potrebno motivacijsko pismo, portfelj je opcionalan, te je rok za prijave 3 ožujka 2025. Prijavitelji će dobiti potvrdu sudjelovanja do 4. ožujka (do ponoći).
PROGRAM
- Intro to Pixelart for Games by Valentina Cindrić (Fury Studios)
Radionica Pixel Art-a s Valentinom Cindrić, art leadom u Fury Studios
Datum: ponedjeljak, 10.3.2025., 10:00 - 14:00
Lokacija: Sveučilište Algebra, Gradišćanka 24
Svu potrebnu opremu (računala, software, grafičke tablete) je osigurala Algebra.
Zanima vas kako nastaju pikselizirani svjetovi indie i retro igara? Na ovoj radionici, Valentina Cindrić iz Fury Studiosa provest će vas kroz osnove pixel arta i njegovu primjenu u izradi videoigara.
Što možete očekivati?
– kratki uvod u pixelart te kako se koristi za izradu igara
–praktičan dio – izrada vlastitih pixel art asseta za izmišljenu igru
Programi koji će se koristiti:
– Photoshop
- Stylized hand-painted texturing by Mateja Štefinščak (Today's Games)
Radionica Stylized Hand-Painted Texturing s Matejom Štefinščak, artisticom u Today’s Games
Datum: utorak, 11.3.2025. 10:00 - 14:00
Lokacija: Sveučilište Algebra, Gradišćanka 24
Svu potrebnu opremu (računala, software, grafičke tablete) je osigurala Algebra.
Zanima vas stilizirano oslikavanje 3D modela u videoigrama? Na ovoj radionici, Mateja Štefinščak iz Today’s Games naučit će vas kako ručno slikati (hand-paintati) teksture na 3D modele koristeći concept art kao referencu.
Što možete očekivati?
– tehnike hand-painted texturinga – kako crtati detaljne teksture iz nule
– stilizacija materijala – oslikavanje drveta, kože, metala i kamena
– praktičan rad – primjena stečenih znanja na stvarnom 3D modelu
Idealno za sve koji žele razviti unikatni stil i usavršiti ručno oslikavanje asseta.
Programi koji će se koristiti:
– Substance Painter
- Hard Surface Art for Games by Igor Minić (Gamepires)
Radionica Hard Surface Art for Games s Igorom Minićem, lead 3D artist u Gamepiresu
Datum: Srijeda, 12.3.2025. 10:00 - 14:00
Lokacija: Sveučilište Algebra, Gradišćanka 24
Svu potrebnu opremu (računala, software, grafičke tablete) je osigurala Algebra.
Kako se kreiraju realistični hard surface modeli za open-world multiplayer igre? Koji su najveći izazovi i kako ih riješiti? Na ovoj radionici, Igor Minić iz Gamepiresa podijelit će svoja iskustva u izradi hard surface asseta za AAA naslove, s fokusom na organizaciju workflowa, strukturu asseta i tehnička ograničenja.
Što možete očekivati?
– kratki uvodni govor: izazovi i trikovi u izradi hard surface modela za open-world MP igre
– praktični dio – rad na teksturiranju realističnog 3D asseta
– prezentacija i rendering – kako vaš rad predstaviti na profesionalnoj razini
Programi koji će se koristiti:
– Blender
– Substance Painter
– Unreal Engine
- Level prototyping in Unity by Mato Vincetić (Downtown Games Studio)
Radionica Level Prototyping in Unity s Matom Vincetićem, art generalist iz Downtown Games Studia
Datum: Četvrtak, 13.3.2025. 10:00 - 14:00
Lokacija: Sveučilište Algebra, Gradišćanka 24
Svu potrebnu opremu (računala, software, grafičke tablete) je osigurala Algebra.
Želite naučiti kako brzo i efikasno izraditi level prototip u Unityju? Na ovoj radionici, Mato Vincetić iz Downtown Games Studija pokazat će vam ključne tehnike za prototipiranje levela koristeći Unity i Blender.
Što možete očekivati?
– Uvod u level prototyping – zašto je ključan u razvoju igara?
– Praktičan rad – izrada level prototipa od početka do funkcionalnog layouta
– Tips & Tricks – korisni savjeti za optimizaciju i workflow
Programi koji će se koristiti:
– Blender
– Unity
- 2D Portfolio review s Matijom Obrovcem, concept artistom iz Opus Artz-a
Datum: Petak, 14.3.2025. 11:00 - 13:00
Lokacija: Sveučilište Algebra, Gradišćanska 24
Želite feedback na svoj game art portfolio od iskusnih profesionalaca? Portfolio review je prilika da prezentirate vaš rad, dobijete stručne savjete i naučite kako unaprijediti vaš portfolio za industriju videoigara.
Što možete očekivati?
– pregled i konstruktivan feedback od iskusnih game artista
– savjeti kako poboljšati prezentaciju i strukturu portfolija
– što studiji traže kod junior artista – kako se istaknuti?
- 3D Portfolio review s Marijetom Mikačić, 3D artisticom iz Protopixela
Datum: Petak, 14.3.2025. 11:00-13:00
Lokacija: Sveučilište Algebra, Gradišćanska 24
Želite feedback na svoj game art portfolio od iskusnih profesionalaca? Portfolio review je prilika da prezentirate vaš rad, dobijete stručne savjete i naučite kako unaprijediti vaš portfolio za industriju videoigara.
Što možeš očekivati?
– pregled i konstruktivan feedback od iskusnih game artista
– savjeti kako poboljšati prezentaciju i strukturu portfolija
–šŠto studiji traže kod junior artista – kako se istaknuti?
- Game Art Zagreb GameDev Meetup
Datum: Petak, 14.3.2025. u 19:00
Lokacija: Sveučilište Algebra, Gradišćanska 24
Prezentacije (svaka u trajanju od oko 30 minuta):
- Matija Mašek (Remedy Entertainment) - Osvjetljenje u video igrama
- Hanja Grgičević (Fury Studios) – Priprema portfelja za posao
- Filip Ugrin (Moxo Studio) - Istraživanje i razvoj umjetničke direkcije za videoigre
- TBA
- FAQ na kraju prezentacija