Infodan: Što s filmom kada je gotov?
U sklopu 25. Dana hrvatskog filma u petak 22. travnja 2016. stoga održan je Infodan na temu kako Odjel za promociju i plasman može pomoći u izgradnji festivalske strategije te plasmanu filma na međunarodne manifestacije.
Snimiti dobar film predstavlja 50 % rada na projektu – no kako razviti strategiju koja će ga dovesti u ruke odgovarajućeg selektora, prodajnog agenta ili distributera? Odjel za promociju i plasman Hrvatskog audiovizualnog centra provodi različite programske djelatnosti pomoću kojih ispunjava zadaću krovnog promotora hrvatskih filmova, autora i filmskih djelatnika u Hrvatskoj i inozemstvu. Aktivnosti odjela usmjerene su na povećanje međunarodne vidljivosti hrvatske kinematografije, a samim time i na plasman filmova na filmske manifestacije diljem svijeta. Aktivnosti obuhvaćaju nastupe na organiziranim filmskim sajmovima, suradnju s međunarodnim filmskim festivalima te suradnju s veleposlanstvima Republike Hrvatske u svijetu, kao i s ostalim platformama koje omogućuju vidljivost hrvatskih autora i njihovih radova.
Infodan je osmišljen u namjeri da se aktivnosti Odjela direktno pojasne zainteresiranim profesionalcima na festivalu te kako bi se ostvario kontakt s mlađom generacijom producenata i redatelja koji još nisu upoznati s radnom Odjela.